O Ιβάν Σαββίδης στην πρώτη επίσκεψή του στην Ελλάδα ως μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ μίλησε με τους Βρύζα, Γεωργιάδη και Δώνη και ζήτησε τις εισηγήσεις, κυρίως του προπονητή της ομάδας, για παίκτες που θα την ενισχύσουν στην προσπάθειά της να αναρριχηθεί όσο πιο ψηλά γίνεται.
Αυτό έγινε άμεσα και έτσι εδώ και εβδομάδες ο μεγαλομέτοχος της ομάδας έχει στα χέρια του λίστα με υποψήφιους μεταγραφικούς στόχους.
Όπως ήδη έχει γίνει γνωστό, ο ΠΑΟΚ ψάχνει για τον Γενάρη στόπερ και μεσοεπιθετικό. Αυτό που σήμερα αποκαλύπτεται είναι ότι ο Σαββίδης δεν έβαλε κανένα χρηματικό όριο για τους προτεινόμενους παίκτες.
Ζήτησε να του υποδειχθούν ποδοσφαιριστές, χωρίς οι επικεφαλής του ποδοσφαιρικού τμήματος του ΠΑΟΚ να λάβουν υπόψη τους το οικονομικό.
Αυτό δείχνει ότι είναι ιδιαίτερα “ζεστός” με την ομάδα και θεωρείται, βέβαιο, ότι στις επόμενες μεταγραφικές περιόδους θα ενισχύσει την νέα ομάδα του “Δικεφάλου” με ποδοσφαιριστές που θα την προσδώσουν μεγαλύτερη ποιότητα.
Sport24.gr



0 Comments
You can be the first one to leave a comment.